Klanten Ticketswap komen in recordaantallen
naar TIKTAK Festival

Ticketswap, het online platform om veilig tickets te kopen en verkopen, verkocht inmiddels al meer dan 1.000 tickets voor het TIKTAK Festival.

Zola_7bis-©Noémie-Villard.jpg
  • jpg

Amsterdam, 16 September 2022

Minder dan 600 tickets zijn nog beschikbaar, en deze zullen naar verwachting ook worden verkocht. Het evenement op komende zaterdag 17 september 2022 in Rotterdam leidde in de afgelopen 48 uur tot de verkoop van meer dan 250 tickets: daarmee staat het deze week in de Top 5 van de evenementen op Ticketswap. Het online platform verwacht dat dit festival zijn verkoopniveau van 2019 met zo’n 20 procent zal overtreffen en daarmee een nieuw record zal vestigen aan verkochte tickets voor het TIKTAK Festival.

We zijn verheugd om te zien dat – zelfs tegen het einde van het festivalseizoen – de vraag naar tickets nog een recordhoogte bereikt, en fans in het hele land meer dan ooit hun favoriete artiesten live willen meemaken. TIKTAK Festival is opnieuw een voorbeeld van de trend waarbij een recordaantal fans flexibiliteit wil hebben in het kopen en verkopen van hun festivaltickets, en dan met name op het laatste moment, voor als hun plannen veranderen. Dit is waar TicketSwap inspringt en echte fans helpt om op het allerlaatst authentieke tickets te vinden. En het helpt organisatoren in het bereiken van hun volledige capaciteit bij hun terugkeer na de COVID 19-pandemie. Simon Aurick, CCO at TicketSwap

Over TicketSwap

TicketSwap is de veiligste en gemakkelijkste app voor fans om tickets te kopen en verkopen voor hun favoriete concerten, festivals, sportevenementen, theatershows en clubavonden. Met meer dan acht miljoen gebruikers in 36 landen beschermt TicketSwap fans tegen te hoge prijzen door ervoor te zorgen dat tickets worden uitgewisseld tegen fan-vriendelijke tarieven. Dankzij zijn speciale anti-fraudetechnologie en partnerships met meer dan 6.000 podia, promotors, festivals en ticketing-bedrijven wereldwijd, biedt het bedrijf een eerlijke, veilige en eenvoudige omgeving voor fans die tezamen meer dan 40.000 live evenementen wereldwijd bezoeken. www.ticketswap.nl.

Press enquiries:

press@ticketswap.com

Over TicketSwap

TicketSwap is the safest and easiest app for fans to buy and sell tickets to their favourite concerts, festivals, sporting events, theatre shows and club nights.

With over 9 million users in 36 countries, TicketSwap protects fans from overpricing by ensuring tickets are exchanged at fan-friendly rates. The platform is currently available in 9 languages and supports the 14 most used currencies.

Together with its unique anti-fraud technology (SecureSwap) and partnerships with over 6,000 venues, promoters, festivals and ticketing companies worldwide, the company is dedicated to offering a fair, safe and simple experience for fans attending more than 40,000 live events globally every year.